שקד צפויה להכריז: זה המועמד שיוצב במקום השלישי

    אליהו גרין No Comments on שקד צפויה להכריז: זה המועמד שיוצב במקום השלישי

    יו"ר הרוח הציונית תקיים מסיבת עיתונאים בה תכריז על זהותו של מועמד הציונות הדתית ברשימה, שיוצב במקום השלישי. ביום חמישי התפרסם על מגעים בין שקד לבית היהודי ויוסי ברודני

    צילום: הדס פרוש/פלאש9
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "הרוח הציונית" ושרת הפנים, איילת שקד ושר התקשורת, יועז הנדל יקיימו היום (ראשון) בשעה 18:00 מסיבת עיתונאים ובה יחשפו את מספר 3 ואיש הציונות הדתית ברשימת הרוח הציונית.

    לפי פרסומים שונים, שקד צפויה להכריז כי המועמד במקום השלישי הוא אמיתי פורת, לשעבר מזכ"ל התנועה הקיבוצית הדתית בגוש עציון.

    ביום חמישי האחרון פורסם ב'ערוץ 7' כי שקד וחברה לרשימה יועז הנדל נפגשו עם נציג הבית היהודי לכנסת יוסי ברודני והשניים שוחחו על ריצה משותפת בבחירות. לפי הפרסום שקד הציעה לברודני את המקום השלישי ברשימה.

    גורמים ב"רוח הציונית" אמרו ל"קול חי" כי המקום השלישי ברשימה שמור למועמד מהמגזר הדתי הלאומי וכי האפשרות לצירוף מועמד הבית היהודי אכן נמצאת על השולחן, לצד אפשרויות אחרות. "כל האפשרויות פתוחות", אמרו במפלגה.

    בבית היהודי הכחישו: "אנו שמחים שכולם רוצים להיות במפלגת הבית היהודי-מפד"ל וההתעניינות בנו זוכה לשיא. כל תדרוך כזה או אחר יוצא על דעת מי שבחר להוציא אותו בלבד. מפלגת הבית היהודי-מפד"ל תרוץ עצמאית לכנסת ה-25 ותהיה בע"ה חברה בממשלה הבאה", מסרו.



    0 תגובות